Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Η διατροφή του εξωγήινου ... The alien's nutrition

Το 43ο δημοτικό σχολείο Ηρακλείου
προσκάλεσε τον εξωγήινο του βιβλίου μου
να πει στα παιδιά της τρίτης τάξης
πώς τα κατάφερε και απέκτησε τη λειτουργία της πέψης!!!

Είχε να περάσει μία πολύ δύσκολη δοκιμασία: 
να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και νόστιμα και λαχταριστά φαγητά,
αυτά που είναι πιο υγιεινά για τον οργανισμό!!!



Ποιο σκάφος σ’έφερε ως εδώ και από ποιο πλανήτη;
τι σ’έκανε τόσο μακριά να φύγεις απ’το σπίτι;


Μ’έφερε η Περιέργεια απ’τον πλανήτη Πλήξη
γιατί εκεί αδέρφια μου στ’αλήθεια είχα πήξει!
Έχουνε όλοι άγνοια και πλήρη αδιαφορία
για τη ζωή γνώση καμιά, μα ούτε κι απορία.

Μα εγώ είμαι διαφορετικός, μ’αρέσει να ρωτάω
γι’αυτό και ήρθα ως εδώ κι ίσως κι αλλού να πάω.
Θέλω να μάθω για τη Γη, να μάθω για τη φύση
και κάποιος πρέπει τώρα δα να μου τα εξηγήσει!





Ο δεύτερος ο άθλος σου θα αφορά τη θρέψη
την πρόσληψη του φαγητού, το είδος και την πέψη
τραπέζι σού’χω έτοιμο χίλια φαγιά στρωμένο
και να διακρίνεις τα υγιεινά από τ’άλλα περιμένω! 


Καρότα φρέσκα και γλυκά και κόκκινες ντομάτες,
ραδίκια, βλήτα, λάχανα και πράσινες σαλάτες
μανταρινοπορτόκαλα, αχλάδια και λεμόνια
φάε φασόλια και φακές με δίχως τσιριμόνια!

Αυγά, γιαούρτι, γάλατα και άπαχο τυράκι
αναποφλοίωτους καρπούς, ψάρια, κοτοπουλάκι
και τέλος κρέας κόκκινο μα σε μικρές μερίδες
ή αν θέλεις γίνε ασκητής με μέλι και ακρίδες! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα